מספר מכרז כ"א 39/2021 – דרוש/ה: מנהל/ת קאנטרי, לקאנטרי אופקים

אופקים חדשים – החברה הכלכלית לפיתוח אופקים בע"מ מתכבדת לפנות בזאת לאיתור מועמדים עבור המשרה שלהלן :

מועד וועדת המכרזים – פתיחת מעטפות – יתקיים ביום רביעי ה- 03.11.2021 בשעה 13:00, במשרדי החברה הכלכלית, בכתובת, בצלאל 6 אזה"ת אופקים

משרת מנהל/ת קאנטרי (חלף מכרז כוח אדם מס' 18/2021) :
היקף משרה: עד 100%. כפיפות: מנכ"ל החכ"ל
תנאי שכר: לפי הדירוג המאושר ע"י משרד הפנים.
רמת תפקיד/דרגה על פי אשכול תפקידים של משרד הפנים: סגן מנהל אגף בחכ"ל {איוש המשרה על ידי המועמד הזוכה כפוף לאישור משרד הפנים}

תנאי קבלה:
דרישות השכלה – בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל או הנדסאי/טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאיים המוסמכים התשע"ג-2012.
דרישת ניסיון מקצועי – עבור בעל תואר אקדמי: 4 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי ; עבור הנדסאי רשום: 5 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי ; עבור טכנאי רשום: 6 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
דרישת ניסיון ניהולי – שנתיים ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.
יתרון: לבעלי ניסיון בניהול מרכזי ספורט ובריכות שחיה או לבעלי ניסיון בניהול חדר-כושר.
התפקיד כולל בין היתר: (1) ניהול צוות העובדים: אחריות על גיוס עובדים, הכשרה והכנה, הדרכה ופיקוח על עבודתם, קביעת סדרי עבודה, בדיקה ואישור דיווחי ביצוע עבודה; (2) אחריות תקציבית: בניית תקציב, אישורו ועמידה במסגרת התקציב שאושרה, מעקב ודיווח; (3) אחריות על גיבוש נהלי עבודה והטמעתם; (4) ניהול מערכת לקוחות ממוחשבת; (5) אחריות כוללת על התפעול השוטף של הקאנטרי: ניקיון, אחזקה, פעילות חדר מכונות, מתקני שחייה, מכשירי כושר, ציוד ורכש; (6) שליטה וטיפול בכל הדרישות הרגולטוריות: משרד הבריאות, משטרה, כבאות, מד"א, המשרד להגנת הסביבה ועוד; (7) אחריות כוללת על ניהול הפרסום, השיווק, המכירות וגביית כספים; (8) אחריות כוללת על פעילויות הבריכה וחדר הכושר: מערך לימודי שחייה, קייטנות, חוגים, ענף שחייה תחרותי, הקצאת מסלולים ושעות, שמירת הסדר ועוד; (9) גיבוש הצעות ייעול, הצגתן וביצוען בפני הנהלת החכ"ל ; (10) מיפוי כלל הפעולות הנדרשות לביצוע העבודות הכרוכות בתפקיד.

תכונות ויכולות נדרשות: זיקה לתחום הכושר ולאורח חיים בריא וספורטיבי; יכולת ניהול והובלה; יכולת עבודה תחת לחץ; יכולת ארגון, תכלול, ריכוז, הנעת ותפעול עובדים; עמידה ביעדים, ייצוגיות, שירותיות, מקצועיות, סדר וארגון, דייקנות, יושרה, אחריות ונכונות לעבודה בשעות משתנות ובלתי שגרתיות; יכולת לקיים מו"מ ושיח עם הקהילה; יכולת ניהול ועמידה בתקציב וגיוס חסויות ומקורות תקציב נוספים; יוזמה לפיתוח וארגון פעילויות ואירועי ספורט; כושר ביטוי טוב בכתב ובעל-פה, היכרות עם יישומי המחשב השונים לרבות Office.

את מסמכי המכרז ניתן להוריד מאתר האינטרנט של החברה הכלכלית בכתובת : http://www.hcl-ofaqim.co.il

– את ההצעות למכרז יש להגיש בצירוף קורות חיים וצילום תעודת זהות + ספח וכלל המסמכים הרלוונטיים במעטפה סגורה ועליה יופיע מספר המכרז, באופן אישי במשרדי החברה, לידי הגב' בתיה שחר בכתובת  בצלאל 6, אופקים, עד ליום חמישי  ה- 21.10.2021  בשעה 14:00 (לצורך קבלת הנחיות ביחס לכניסה נגישה – נא ליצור קשר טלפוני טרם ההגעה 08-9928561/593).

– בכל מקום בו מפורט תיאור תפקידים בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות אל הגב' מוריה כהן בטלפון 08-9928593  או לכתובת הדוא"ל [email protected]

חומרים למכרז: